11.02.2022
Акція “Varta дарує мільйон”!

Завдяки постійним інноваціям, покращеній продуктивності та концепціям для збільшення турботи про довкілля, Varta надає вам можливість уявляти більше.

Оновлення всієї продукції бренду почалося в лютому 2021 року:

• Унікальний, оновлений дизайн батарейок

Уявляйте більше з брендом Varta у 2022 році. Зображення 1

• Екологічно безпечне, інноваційне упакування, доповнене зручним механізмом відкриття і закриття.

Уявляйте більше з брендом Varta у 2022 році. Зображення 1

• Нова упаковка безпечна для дітей. Батарейки неможливо відкрити без допомоги дорослого.

Уявляйте більше з брендом Varta у 2022 році. Зображення 1

• Інформативні піктограми, які пояснюють, для яких пристроїв найкраще підходять батарейки.

Уявляйте більше з брендом Varta у 2022 році. Зображення 1

• Покращена продуктивність в усіх категоріях

Уявляйте більше з брендом Varta у 2022 році. Зображення 1

• Піклування про довкілля, стратегічна концепція щодо СО2 досягти нейтрального виробництва відповідно до PAS -2030 до 2027 року.

Уявляйте більше з брендом Varta у 2022 році. Зображення 1

Інновації і продуктивність йдуть пліч-о-пліч в компанії VARTA. Нова ідентичність бренду – інновації в індустрії елементів живлення. Вона забезпечує високу популярність в місцях продажу і підкреслює позицію бренду на ринку. В лютому VARTA AG вже представила оновлений фірмовий стиль з новим логотипом. На другому етапі, принципово новий дизайн отримають усі елементи живлення побутові акумулятори, ліхтарики й павербанки VARTA.

Понад 130 років і до сьогодні, рушійною силою успіху VARTA залишається усвідомлення своєї здатності формувати майбутнє з інноваціями в своїй галузі. Експерт по енергії з Ельвангена пропонує такий асортимент продукції, як побутові батареї майже усіх розмірів і варіантів, акумуляторні батареї, блоки живлення та ліхтарі для будь-якої ситуації в повсякденному житті.

VARTA прагне досконалості і постійного розвитку, особливо в області побутових елементів живлення та акумуляторів. На якість клієнти по всьому світу покладаються упродовж багатьох десятиліть, адже VARTA – це «Виготовлено в Німеччині»

В цьому році компанія VARTA підтверджує свою інноваційну роль і чітко демонструє це у своїх комунікаціях, новій екологічній упаковці, дизайні продуктів, підвищенні ефективності кожного товару.

Продуктивність – це ключ до успіху, саме тому елементи живлення та побутові акумулятори VARTA можуть використовуватись для різних потреб, вони просто незамінні в кожному домі. У новій серії LONGLIFE представлені елементами живлення LONGLIFE Max Power та LONGLIFE Power типорозмірів AA і AAA. Батарейки LONGLIFE Max Power забезпечують на п'ять відсотків більше енергії, а LONGLIFE Power на шість відсотків більше, в порівнянні з попередньою серією. Таким чином, VARTA робить найпотужніші лужні батареї AAA в Європі у відповідній ціновій категорії.

Батареї VARTA типорозмірів AA і AAA, що перезаряджаються, також зазнали значних поліпшень в продуктивності. Тепер ще більше циклів зарядки, RECHARGE ACCU AA з 2600 мАч збільшено на 33 відсотки, RECHARGE ACCU AAA з 1000 мАч забезпечує на 66 відсотків більше циклів, ніж його попередник.

Поліпшення продуктивності нових батарейок пігулок CR2016, CR2025 і CR2032 вивело їх в преміальний сегмент товарів за характеристиками.

Не менш важливою складовою стратегії компанії VARTA є турбота про довкілля. Компанія мінімізує негативний вплив на навколишнє середовище. Саме з цієї причини була представлене оновлене пакування товарів. Нові упаковки екологічні, майже всі, виготовлені з картону, який повністю переробляється. Такі зміни в пакуванні дозволяють економити 94 тони пластика щорічно.

Додатково до нового матеріалу упаковки зміни зазнав і механізм відкривання. Тепер батарейки можна діставати з упаковки декілька разів, закривати упаковку для повторного використання. З новою упаковкою, відпрацьовані елементи живлення зручно утилізувати в пунктах переробки.

Подібні перетворення в інших сегментах продукції, нині, знаходяться на стадії планування.

Новий дизайн упаковки VARTA забезпечує споживачам зручний доступ до продукції, а зрозумілий, поліпшений інтерфейс допоможе з вибором товару.